Jeg har lavet denne blog for at dele mine erfaringer med dig. Jeg har haft den kroniske hudsygdom hidrosadenitis suppurativa (HS) siden puberteten, dvs. snart 40 år. Som mange andre med samme sygdom gik der mange år inden jeg fik den rigtige diagnose at vide, og jeg har prøvet behandling efter behandling med tvivlsomme eller svigtende resultater. Nye biologiske midler giver håb, men også problemer. Nu venter jeg på miraklet....

lørdag den 20. oktober 2007

Utålmodig

Dag fire, og jeg er ikke længere i tvivl om at det her faktisk virker. Mindre smerter, mindre hævelse, mindre rødme og faktisk væsker det også mindre. Det giver mig den vanvittige idé at det faktisk kan gå væk. Det er nærmest som om jeg er teleporteret over i et parallelunivers hvor hidrosadenit er noget man kan behandle, som man måske endda kan kurere. Men straks bliver jeg utålmodig: der er så langt herfra og til rask.

Ingen kommentarer: